کینگ پست

عکس/موزیک/ویدیو/متن/جوک/داستان و...

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش بنام حس شیرین

شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۲۹ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش بنام حس شیرین

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش بنام حس شیرین با بالاترین کیفیت

ترانه : فرشید مهدی , آهنگ و تنظیم : احسان احمدی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید سعید آسایش بنام حس شیرین :

من ازت چیز زیادی نمیخوام تو فقط باش بودنه تو بسمه

نبض دستم وقتی تو دست توئه با حرارت تنت تند میزنه
با وجودت چشممو میبندی رویه هر کسی تویه این دنیا

با تو امروزه منم شیرینه چی میخواد بشه کنارت فردا

چی میخواد بشه کنارت فردا

بگیر دستایه منو محکمتر بذار باورم شه اینجایی

درد تنها شدنو میدونی چون یه عمره تو دلم تنهایی

بگیر دستایه منو محکمتر بذار باورم شه اینجایی

درد تنها شدنو میدونی چون یه عمره تو دلم تنهایی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید سعید آسایش بنام حس شیرین

♫♫♫♫♫♫

بوسه هام ارزونیه دستایه تو

کاش فقط لایقه دستات باشه

چشماتو میبندی روز میمیره

شب نمیشه وقتی چشمات وا شه

داره قلبم پشت هم میکوبه اینجوری اسم منو صدا نزن

هر چی احساسه که تو قلبه توئه یکم احساس بذار برای من

یکم احساس بذار برای من

بگیر دستایه منو محکمتر بذار باورم شه اینجایی

درد تنها شدنو میدونی چون یه عمره تو دلم تنهایی

ads

  • Haj Jalil

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی