کینگ پست

عکس/موزیک/ویدیو/متن/جوک/داستان و...

ترفند حرفه ای Clash Of Clans

چهارشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۴۹ ق.ظ

۵ ترفند حرفه ای در بازی Clash Of Clans

به گزارش گروه فناوری کینگ پست،  برای پیشرفت در هر بازی باید با ترفندهای آن آشنا باشید. معمولا این ترفندها را افراد با تجربه می دانند و کمتر آن ها را لو می دهند اما اگر در این بازی تازه کار هستید و می خواهید آن را شروع کنید بهتر است این ترفندها را بشناسید:




ترفند شماره ۱ (حمله نشدن به شما در هنگام آنلاین نبود):

برای اینکه به شما حمله نشود دوکار میتوانید انجام دهید! اول اینکه مداد لمسی را روی دستگاه خود قرار دهید تا بازی وجود شما را حس کند و دومین راه اینکه با استفاده از برنامه هایی مانند BlueStack در کامپیوتر بازی را دانلود کرده و پس از ورود چپ کلید موس رو چسب بزنید تا بازی موس را انگشت نگه داشته ی شما بشناسد!

ترفند شماره ۲ (کندن تمامی درخت ها و … اطراف خودتان):

برای اینکار باید قوی باشید و اکسیر و پول زیادی داشته باشید و نیازمند حداقل ۲۰ تا جم هم هستیم (از جم ها کم نمیشود) و حداقل یک کارگر هم نیاز دارید! باید کارگر خود را به کندن درخت ها یا سنگ ها بگذارید. با کندن هر درحت یا سنگ بین 0 تا 5 جم نسیب شما می شود که خیلی راحت با دادن یک جم کار کارگر زودتر هم تمام می شود. با اینکار درخت ها ازبین رفته اند و جم بیشتری نسیبتان شده است.

ترفند شماره ۳ (نگه داشتن کمی از اکسیر ها و دارک اکسیر ها)

این ترفند برای کسانی که دراگون دارند موثر است! وقتی سربازاتان پر بود و دیگه قادر به ساخت سرباز نبودید با باراکس دراگون بسازید که از شما ۲۵ هزار تا اکسیر میگیره ولی توانایی رها کردن اژدها ها را ندارد! شما بعد از ورود دوباره به بازی اگر بهتون حمله شده بود می توانید از بارکستون دراگون ها رو بفروشید و دوباره اکسیر رو بدست بیاورید!

ترفند شماره ۴ (دور انداختن سرباز اشتباه ساخته شده)

به یکی از مپ های کامپیوتر بروید و سرباز خود را در مپ بزارید و برگردید تا دیگر این سرباز بیهوده زمین شما را اشغال نکرده باشد.

ترفند شماره ۵ (قبل جنگ در کلن وار جای تله هارو بفهمید)

برای این کار نیاز دارید کسی قبلا به او حمله کرده باشد تا فیلمش را ببیند و تله هارو بفهمید! با این ترفند شما قادرهستید تا به راحتی به یک کلن وار حمله کرده و آن را شکست دهید.
  • Haj Jalil

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی